4 comentarios:

Anónimo dijo...

TAS WAPISSSSSSMA

Anónimo dijo...

jo tía yo quiero 1 pluchito como s, q nvidia.

Anónimo dijo...

Amar Espanha e trabalhar por ela e pola sua cultura implica ser tam dura com Galiza. Parece-me absurda essa dicotomia. E eu, sim,l som independentista.

O Governo Galego deveria proteger a nossa cultura tam eficazmente como o Governo Espanhol protege a deles. Oxalá chegassemos a fazê-lo um quarto de bem de como o fam eles.

Os confrontos que pode haver entre cultura galega e espanhola som simplesmente circunstanciais, derivados de factos históricos que obviamente já nom podemos mudar e derivados dumha certa vontade de salvar o nosso e nom de despreçar ou destruir o dos demais. Se o nacionalismo espanhol tivesse umhas intençóes tam nobres para connosco a situaçom seria bem melhor para ambos. Se estivermos a viver num pais normalizado, isto nom faria sentido nem seria necessário.

Na tua descriçom, e os teus post vam nessa mesma linha, retratas-te simplesmente como umha mulher que nom gosta da cultura galega em galego ou que nom lhe resulta cómoda e obra em consequência. Parece-me umha definiçom bastante pobre dumha pessoa, espero que tenhas mais que oferecer do que isso.

Só 1 adlscnt pod dizr mrdas dssa class.

Anónimo dijo...

Queria dizer "Amar Espanha e trabalhar por ela e pola sua cultura NOM implica..."